envoi mms et sms gratuit

Les meilleurs emplacements pour envoyer des MMS et SMS gratuit sur Internet vers le monde entier , sms message , sms d'amour, love sms

sms_gartuit_header  
Previous Post
 
 
 
 
 
.
sms stihovi
Pogledaj na sat i sve ce ti bili jasno, niko nikom ne salje poruke ovako kasno, to samo rade oni kojima je do tebo stalo, a zasto ja to radim… fazmisli malo
******
Ja nisam kraj tebe a ponoc je blizu, usne se tvoje meni sad grizu.ove ti reci od srca pisent…
Jer nocas sreco za tebe disem!!!!
*****
Nikad le niko nece voleti ko sto le volim ja, za tebe ginula sam al tebe to ne pagdja, mili moj kad ti sve ladje potonu t ne buden vise svoj, mili moj ti ruka ne zadrhti akrent moj broj…
*****

Znam sad sta snaci ljubav...
ljubav snaci da mislis svakad na njega,
ljubav snaci da sve das za njega,
ljubav snaci da budes tu kad te treba
i ljubav snaci bol...
jer ljubav boli kad ti onaj sto ga volis kaze da te ne voli.....

*****

Volim te Volim ,
Oprosti al' je tako,
Ludujem za tobom,
Inemogu vise ovako,
Mislim samo na tebe,
To samo srce zna,
Evo da ti jos jednom kazem:

Einmal fragte die Liebe die Freundschaft:
''Für was bist du da wenn es mich gibt?''
Sie antwortete:
''Um dort ein Lächeln zu bringen,
wo du Tränen hinterlässt!''

l l l
l l l
V V V

Jednom pitala Ljubav Prijateljstvo:
''Zasto tebe ima kad sam ja vec tu?''
Ona odgovori:
''Da donesem osmijeh,
tu gdje ti suzu ostavljas!''


Nije vreme prekrilo tragove tvoje,nije tacno da smo proslost
postali nas dvoje,nije ljubav rec sto se lako brise,nije tacno
da te ne zelim,zelim te jos vise...


Gde si sada dok ka tebi misli idu, gde si sada imas li me u
vidu, srce moje kad te vidim vreme ce da stane a za ovo ne
javljanje raspravljacemo na tenane.


Pišem ovu slatku poruku,
u ovom slatkom trenutku.
U slatkom satu, mojem slatkom zlatu.
Imam slatku tremu jer se javljam najsladjem stvorenju!!!

Spavaj kao da ne postoji sutra,
kao da nema jutra,
spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noci ove!
Laku noc

Ostavljam te zauvijek -to ti malo lažem.
Voljet cu te zauvijek-sad istinu kažem.
Budi sa mnom-nemoj da se šališ.
Priznat cu ti nešto-sad mi puno fališ.

ET…MILOV…OTAZ..
ap crevkir u milov et ad alker masin adakin it ad alitejs es mas ovarpu
CITAJ UNATRAG.

LJUBAV JE KAO DELFIN
STO SE OBASJAN MJESECINOM KUPA
U BESKRANOJ TOPLINI TVOJIH OCIJU,
I ZATO NIKADA ,NIKADA IH NEMOJ SKLOPITI
JER KAZU DA DELFINI UMIRU U TAMI.

KAD SPOJIS PLEMENITO SRCE SA DOBROM DUSOM, DOBROTU S LJEPOTOM, KRASNE MISLI S LIJEPIM GOVOROM, SIMPATICAN POGLED PUN RAZUMIJEVANJA, DOBIJES DIVNU OSOBU-TEBE!

Ja volim tvoje smedje oci i njihov blistav sjaj!
Ja volim samo tebe medeni moj i nikoga više ,a to dobro znaj!!!!

Ako sam daleko ne znaci da Te ne volim,
ako Te cekam znaci da si mi sve na svijetu,
doci cu po Tebe, uhvatit cu Te u letu
i zauvijek živjeti u našem svijetu!!!!!

Ako ti kažem Volim te, reci ceš ŠALIŠSE,
ako ti kažem MRZIM TE, reci ceš NE MOGUCE,
i zato ti kažem MRZIM TE, ali ŠALIM SE,
znam da je NEMOGUCE, Ali VOLIM TE!!

Nije ovo za ljubav, nije za ljepotu, vec da me se sjetiÅ¡ nekad u životu, a da me se sjetiÅ¡ to te ne zadužujem ,ti me zaboravi…ako to zaslužujem…

Libellés : , ,

posted by Unknown @ 06:58  
0 Comments:
Enregistrer un commentaire
<< Home
 
About Me

sms_gratuit_logo

Name: Unknown
Home:
About Me: See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by



BLOGGER

© 2005 envoi mms et sms gratuit Template by